Polisen!

Hej alla glada!
Jag vet att jag är så dålig på att skriva här, ska försöka skärpa mig.
Jag tänkte berätta för er vilka snälla poliser vi träffade på i helgen. Jag var chaufför från Hassela, hade för mycket folk i bilen och körde alldeles för fort, då mitt i en kurva, in på en liten grusväg så ser jag som jäkla reflexerna skymta fram, men det var alldels för sent att bromsa in, det jag hinner se är två poliser som kastar sig in i sin bil och börjar köra efter oss, FAN!!! Jag hinner tänka på alla böter jag kommer få, fortkörning, för många i bilen och sen hade min bil haft körförbud ända tills samma eftermiddag då besiktingen var, men tänkte om det inte skulle hinna synsas hos dom?
Fan fan fan!! Jag har inte råd med det! Men Tommy kom på idén om vi stannar bilen och han och Häggen hoppar ur och har "piss paus" så kanske dom inte tänker på att vi är för många.
Sagt och gjort, jag stannade, som hoppade ur och polisen stannade bakom oss och frågade vad Tommy och Häggen tänkte göra, -pissa, får vi det? Ja, det fick dom. Jag sattt och var jätte närvös som man alltid är när man träffar polisen, tänk att man alltid känner sig så skyldig även om man inte har gjort något. Jag fick blåsa och visa körkort, de frågade vems bil det var och kollade upp om allt stämde, det gjorde det så dom önskade oss en trevlig kväll och lät oss köra vidare med för många i bilen :D Vilken lättnad!!!!
JAG SLAPP BÖTER! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken tur du hade!!!

2011-04-02 @ 13:02:35
URL: http://miljovetaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0