Lina och Milan

Idag har jag varit och hälsat på Lina och Milan, gud vilken underbar unge Lina och Jimmie har asså :) så himla söt!
Det var riktigt trevlig, jag och Lina satt och pratade massor som vi alltid gör, gillar verkligen Lina, hon är en så härlig person! Vi ska även ut och rida någon dag nästa vecka och se om Milan går med på att vara med min mamma medans :) Vore kul att ha lite sällskap i stallet, nu när Malin är gravid så är jag ju för det mesta själv där ute, inte så kul alla gånger.
.
Nu sitter jag här med en sovande älskling bakom mig, han är lite sjuk den stackaren! Hoppas på att han blir frisk snart, han har feber och allmänt dålig. Hoppas att jag inte blir smittad bara, det har jag inte tid med!
.
Jusdet, jag och Katarina har ju haft vernissage nu till våran utställning, det gick jättebra och var hur kul som helst, och vad kul det var att det kom så himla mycket folk, tack till alla er!
Ni som vill se våran utslällning så är den just nu och en månad framåt på Bergsjö biblioteket :)
Vi var även med i tidningen, här kan ni se det:
http://helahalsingland.se/nordanstig/bergsjo/1.2870134-rekordunga-bergsjokonstnarer-staller-ut-pa-bibblan?sms_ss=facebook&at_xt=4d8649cf7a2e4793%2C0
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0