Hudik-uppsala-sthlm-uppsala-hudik

Jag tommy och Alex tog en snabbtripp ner till uppsala och sthlm igår. Vi lämnade av två sängar i deras jobbarlägenhet i uppsala sen drog vi till Stockholm och länade in en studiopryl på norrmälarstrand, sen åkte vi en snabbis till Maria, Jacob och Johan och hälsade på, det var riktigt kul att träffa dom igen :)
Sen åkte vi tillbaka till uppsala och sov där för att sedan ta oss upp till lilla Hudik och Bergsjö igen.
.
Idag har jag varit ut med min galna lilla häst och ikvälöl har vi haft trevligt besök av Henke och Clas, sen så hade jag, Tommy och Alex våran big brother tradition som vi har varige kväll, haha! Gud vad big brother är bra i år, jag brukar aldrig titta på det för jag brukar tycka att det är så tråkigt, men i år är det sjukt kul och så sjukt roliga udda människor med, om ni inte har sätt det måste ni ju barta kolla, haha! ett gott skratt förlänger livet :)
.
Nu väntar jag på att Tommy ska komma tillbaka igen, han är å skjutsar hem Alex, sen ska vi sova! Skönt! Sov inge vidare i natt, jag och tommy sov ju i en 90 säng, usch asså, tänk att vi alltid sov i en sån innan, trångt! Fast vi har bara en 120 nu, men den känns bra mycket större, den dyger gott och väl.
haha, det här var typ den ända bilden jag hittade på Tommys dator, jag och Anita på midsommarafton ;) Undra vad mamma tänker? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Skön bild! Det var du och Anita som söp ihop på midsommar eller? :P

2011-03-21 @ 12:32:56
URL: http://miljovetaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, japp! Jag och Anita söp till vettu ;)

2011-03-24 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0