Snart åker vi!

Jag har tvättat och packat som en galning idag om vart annat med att ligga på sängen å typ dö av trötthet, inte helt frisk ännu :/ Var även hem till Jesper en sväng och bokade flyget mellan Bankok och Koh Samoi :)
Var också en snabbis till frissan och färgade min utväxt, vågade inte göra det själv som jag tappade hår sist jag gjorde det!!!!!! Kom på att det måste ju fixas nu innan vi åker, vill ju inte komma ner till Thailand med världens fetaste fulaste rand i huvudet, så åkte iväg snabbt som bara den så jag han med och fixa det också, ni får se bild på en annan gång, sitter här nyduschad i mina rosa pyjamasbyxor, vit stor T-shirt och Tommys stora mysiga Peak tröja och känner mig inte allt för vacker, haha!
Imorgon vill jag hinna svänga in till Ylva och hälsa på deras lilla valp! ååh, kommer vilja ta med den hem!
Jag vill köra denna nu!
.
.
Tommys och min förra bil, Mazda Rx-8. Vill ha en sån igen!
.
.
En bild tagen mitt i natten, mitt i skogen i Älgered på Peugeoten :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, men det var mina ;) jag gillade den sista bilden! Cool :)

2011-01-14 @ 16:41:56
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0