Sandhamn

Jag är trött och sjuk, hatar det! Har varit det i över en vecka nu och Tommy i två, han har börjat äta penicilin, hoppas att han blir frisk av det.
Varken jag eller Tommy kan sova när vi är sjuka heller så vi låg och kollade på film hela natten, somnade vell runt fem. Skönt att båda är lika när vi är sjuka iaf, jag har nämligen aldrig kunnat sova då.
Vi såg en jättebra film som jag skulle vilja rekomendera, Himlen är oskyldigt blå, den utspelar sig på underbara Sandhamn. Filmen var kanonbra och man bli nostalgitsk av att se det underbara sommarparadiset, måste dit i sommar igen, eller vad säger du Linda? :)
Nu sitter vi här hemma och kurerar oss, Tommy fixade nyss nyponsoppa och galss, gott! Och nu sitter han och Alex och spelar poker och jag sitter här.
Haha, men det är inte alltid bra väder på Sandhamn :P
.
Men man kan ju alltid dricka skogsdrinkar bestående av hembränt, schweppes, en pinne och kotte :)
.
Så här härligt kan man ha det på Sandhamn :)
.
Med dom underbaraste männiksorna <3
.
Det är vakert!
.
påväg mot ett kvällsdopp :)
.
fint
.
ta en kvälls öl på en klippa i vattnet :)
.
Nu hade jag bara kvällsbilder från Sandhamn, men ni som inte har varit där, åk dit!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja det här borde vi göra om i sommar! :D

2011-04-03 @ 14:16:08
Postat av: Linda

Ja verkligen! Annelie och jag har pratat om en helgni skärgården i sommar :)

2011-04-03 @ 18:11:41
URL: http://miljovetaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra! Då tycker jag vi kör på det, nu kanske vi till och med kommer in på krogen där ;)

2011-04-03 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0