Hur ska det här gå?

Ja, hur ska det gå att somna ikväll? Jag ska sova helt ensam, ensam i Tommys och min stoora (lilla) säng!
Han har nämligen åkte iväg för att jobba, han åkte ikväll och kommer hem på torsdag, Det känns lite tomt här hemma, har inte sovit ensam på jag vet inte när! Men jag är glad att han får jobba, det behöver han :) Jag får nog veckan att gå ändå, i morgon så ska jag fixa och dona lite i studion och på eftermiddagen/kvällen kommer förhoppningsvis Louise och hälsar på mig, det ska bli kul, vi har alltid så mycket att prata om, blir nog en tur med hästarna också. På tisdag har jag fotokurs igen, och onsdag blir det foto igen och stallet och på torsdag blir det också foto och sen är min käre man hemma igen :D
Problemet för mig nu är att vårat internet inte fungerar så jag får ha mobilen som modem till datorn, det funkar med sånt här, men inte att kolla på typ tv4 play eller något, jag som måste titta på något kul innan jag somnar! Kommer sluta med att jag sitter uppe halva natten istället :P
.
I <3 U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0