Grattis syrran!

Igår fyllde min underbara lillasyster Malin 20 år. Tänk att den lilla skiten har blivit så gammal! Gravid är hon också, alla som alltid trott att hon är älst av oss, nu kommer verkligen igen tro på att hon är minst, men det gör inget :)
Det ska bli så kul att bli moster, men det känns lite konstigt, man känner sig så vuxen :)
Men jag lovar att ungen kommer bli bortskämd med alla gulliga barnkläder jag kommer över, började ju redan shoppingen till henne/honom i Bangkok, jag var den första som köpte kläder till nykomlingen, bara det talar ju om hur det kommer bli sen :) hehe, kan ju inte låta bli. I slutet av Juni, då ni :)
Malin och jag för många år sedan :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Så fina båda två! Jag längtar efter att få se mini! När jag har jobb kommer jag säkert också köpa söta bebiskläder :D

2011-04-02 @ 13:00:42
URL: http://miljovetaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0