Thailand!

Nu är det inte långt kvar tills vi åker till Thailand :D Jag längtar så otroligt mycket!
Tänk er, +30 grader och sol istället för -20 grader och snö! Kan det bli härligare eller?
Visst jag gillar vintern, men det är så kallt, jag fryser alltid och det är väldigt jobbigt!
Det kommer gå så fort fram tills vi åker för jag har massor av roliga saker som jag ska göra här hemma först.
Jag har flera fotograferingar både i studion och utomhus, det är sjukt kul! Det är snart Julafton och Juldagen, mysigt!
Den 28 december så ska jag vara fotograf under en välgörenhetsgala, det längtar jag till, fatta vad kul!
Sen är det nyårsafton, sen jobbar jag två veckor sen åker vi :D
Snart lämnar jag min varma sköna jacka hemma och drar till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0