Hej hej!

Hallå alla glada!
Jag har haft så sjukt mycket att göra så jag har inte orkat skriva något här, men nu ska jag försöka ändra på det :)
Jag har ju till och med tagit skoterkort nu, så nu kan jag köra skoter lagligt och inte behöva vara rädd för att förlora mitt bilkörkort.
Ambulans har jag åkt också för första gången i mitt liv, jag och Tommy hade varit ute på Stadt och i bilen hem så fick jag ingen luft, det var ingen behaglig upplevelse! Tommy ringde ambulansen och Alex stackaren fick köra som en galning med full bil och möta ambulansen, men det gick bra, jag lever ju nu, det var bara lite läskigt!
Hittade en gammal bild på mig :) Kanske färga tillbaka håret till så?

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej vad läskigt! Var det allergi? astma? Usch, men bra att du lever :)



Jag tycker du var jättefint i ljusbrunt hår! :D

2010-12-15 @ 22:01:25
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Anna Sundin

Super fin i den färgen vännen!

Usch vad läskigt de lät med ambulansfärden!

Håll dig pigg å kry nu!

Kramar

2010-12-16 @ 08:34:18
Postat av: Hermanfrida

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-01-27 @ 13:42:24
URL: http://hermanfrida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0