Hårförlängning

Nu har jag satt i en hårförlängning på Linda, det blev superfint! Hon passade så bra i sitt långa fina hår! Vi ska se om jag kan få någon före och efterbild av henne sen :)
Snart ska jag fota Antonio och Isabelle, sen ska jag och Tommy äta god middag hos mamma och pappa.
Nu längtar jag mer en någonsin till Thailand, snart åker vi! Ska bli så sjukt underbart för jag fryser ganska mycket du hela tiden. Tänk, en hel månad i värmen, och en väldigt rolig nyhet är att min underbara Annelie kommer vara där samtidigt som oss på ungefär samma ställen, så vi ska se till att ses lite där nere :D
Sen Annelie, när vi fyller 30 kommer du ihåg vad vi ska göra va? USA :D haha!
Karolina, Annelie och jag får två år sedan :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Bäästa!

Haha, ja nedräkningen till USA har börjat ;)

2010-12-05 @ 10:13:22
Postat av: Linda

Ska ni till USA? :D

2010-12-08 @ 15:20:36
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja, och du SKA med!!!

2010-12-08 @ 22:51:36
Postat av: Linda

Wohoo! :D

2010-12-10 @ 16:50:42
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vi bestämde att vi ska åka dit när vi fyller 30, som en 30 års present till oss själva eller något :)

2010-12-20 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0