Oj oj oj

Nu var det sjukt länge sen jag skrev här, har inte haft någon lust att skriva.
Men kan ju iaf säga att det har hänt sjukt mycket saker sen sist, ni skulle bara veta, vissa av er vet, men det får stanna hos er.
Det jag kan säga är iaf att vi bor hemma igen, både jag och Tommy, blir aldrig som man har tänkt sig, men snart är det bara en parantes i våra liv, visst Älskling?
Vi letar iaf hus nu, de är ju så billiga här så vi kan lika gärna köpa ett hus som att hyra en lägenhet.
Nu tänker ni säkert, men va? ska ni bo där hela livet? Men vet ni vad, man kan faktist sälja ett hus om man inte vill bo där sen.
Jag Jobbar extra i skoaffären, jobbar åt Myrans bullar och bakverk, har eget företag inom fotografi, hjälper till på Bergsjögårdens ungdomsgård och funderar på att starta ett till företag med systeryster. Fullt upp med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin du är! Vad är det för företag du vill starta med Malin? Puss <3

2009-11-20 @ 17:06:12
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: mikaela

det akn ajg berätta för dig på telefonen någon dag :)

2009-11-20 @ 17:55:19
Postat av: elina

ja nu blev jag också nyfiken:D vad kul om ni hittar en mysig liten stuga:D

2009-11-21 @ 15:12:36
Postat av: Mikaela

Berättar för dig på telefonen också Elina :D

2009-11-21 @ 16:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0