galna undommar!

Nu har jag nyss kommit hem från ungdomsgården i Bergsjö, är ju där och hjälper till lite på kvällarna, sjukt kul faktist, galna och härliga ungdommar! Hehe! Sen ska jag jobba torsdag, fredag och söndag hos Myran, det ska verkligen bli skönt, behöver pengar!
Men jusdet! Det är ju löning i morogon, det hade jag glömt bort (hur man nu kan glömma det) woho! Kankse kommer ha råd att köpa någon Julklapp ändå!
Men alla mina vänner som jag brukar byta julklappar med, ni vet vilka ni är, vi skippar det iår va? Förlåt, men jag är pank! Vi ses ju ändå inte vid jul som ni antagligen är i Stockholm och jag här uppe...Oj vad elak jag låter, men jag vet att vi pratade om att göra så för någon vecka sedan.
Men Linda, jag köper till dig iaf om vi firar jul tillsammans.. och Josse ska jag ju köpa något litet till också :)


Linda, Emelie och jag på juldagen förra året :)


jag och syster LInda <3 Visst hade vi kul den kvällen? :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var verkligen jättekul! :) Jag ska köpa en julklap till dig också. Vet redan vad jag ska köpa :)

2009-11-25 @ 06:36:05
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0