Blir frisk Josefin! Jag vill vara med dig nu!

Idag är jag trött. Mycket att fundera på, mycket som händer runt en.
Så finns det en person jag saknar sjukt mycket och bara vill ha hem! Men nästa helg, då! En dag iaf :) längtar!
Vad ska man göra ikväll då? Ville träffa min Josse som flyttat upp till Järvsö, men hon är sjuk!
Funderar på att dra till Ilsbo och träffa Jimmy, han skulle dit, sjukt länge sen jag träffade honom nu.
På tal om Josse, haha, vi hade sjukt kul i söndags när vi var på Café Opera, vi (josse) råkade ragga på några paradisehotell medlemar, haha, vi visst inte att de var med där, det fick vi reda på efteråt, bland annat var det Stefan, haha! Ojoj, vi skrattade mycket efteråt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0