Galen helg med snabbvisit i sthlm!



Fredagen började med att jag, ebba, tommy och tommy käkade tacos och kollade på film, men plötsligt ringde Häggen, han hade missat bussen hem från båten i stockholm. Han hade inga pengar och ingen batteri på telefonen.
Vi tänkte först betala en tågbiljett åt honom men det gick varken tåg eller bussar!
Så det var bara för mig och Tommy att sätta oss i bilen för att köra ner och hämta honom. Jag passade på att boka en nattdate med min Josse inne i stan.
Efter mycket om och men och irrande runt mitt i stan så hittade Josse och Linnea Häggen och vi tog våra bilar och letade reda på ett mcdonalds och satt och vräkte i oss lite glass :)
Sen blev det hemfärd för oss i snökaos, E4an var inte plogad så det var ca 10cm djup snö och jätte spårit så vi var tvugna att köra jätte lugnt så vi kom hem ca 06.30 å jag gick upp 8 för att jobba, var inte lite död kan jag lova!

Och igår var jag chaufför halva natten och resten av halvan var vi hos schawon. Jag och tommy passade på att låna hans badkar lite, vill att vårat hemma ska fungera, det är ju så himla härligt att bada!
Somnade någon gång runt 06.30 i morse också så idag är jag mer än död och har inte haft tid att sova något!
Men i natt lär jag sova gott iaf :)






det var kul att träffa dig! <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

10 cm? :o

Duktig du var som va upp o jobbade dagen efter :) synd jag inte var i stan :)

<3

2009-04-01 @ 15:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0