Bra och dåligt

en sak som jag tycker är väldigt tråkigt är alla vänner som man har/haft som flyttar och man tappar kontakten med. Visst, man får många nya vänner också, men det känns ändå tråkigt. Det är vissa som man vet att man kommer ha kvar kontakten med men man kommer inte alls ses lika ofta när man bor så långt ifrån varandra.
Just nu känns det som varenda en jag umgås med flyttar här ifrån, så tråkigt! Visst, jag kan också flytta, men jag vill inte det just nu, jag kan inte heller, har för många djur att ordna boplatser åt först innan jag ens tänker tanken, plus att jag inte vet vad jag vill göra heller, jag vill ju inte ha något tråkigt jobb bara för att jag måsta ha pengar, nej, jag vill ha ett jobb jag verkligen trivs med och om jag flyttar nu känns det som att jag kommer behöva ta första bästa för att ha råd med hyra mm..
Men samtidigt så saknar jag er som flyttar ifrån mig. Jag har visserligen fått många nya vänner på senaste tiden och det känns väldigt roligt, en av dem är ju självklart tommy, vi träffades första gången av en slump på en buss hem från krogen för ca två månader sedan och sen dess har vi träffats i princip varige dag. En annan person jag börjat umgås lite med är Lina, hon är en riktig rolig filur! Så visst finns det härliga människor kvar här, men ni andra hade ju också kunnat stanna kvar så hade allt varit perfekt!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Fundera ut vad du vill göra och kom ner till oss! :D

2009-03-14 @ 14:40:32
Postat av: Linda

ja, kom ner till sthlm!

2009-03-15 @ 23:24:04
URL: http://lindapaulina.blogg.sep
Postat av: mikaela

ja, jag ska ner, men inte just nu :P

2009-03-15 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0