varför?

Varför kan vissa vuxna inte känna om skorna de provar sitter bra? Har man haft skor i ca 60 år borde man kunna känna sådant själv och inte be mig känna vart deras tår slutar i skorna? Jag fattar verkligen inte, hur ska jag kunna veta om deras sko sitter bra genom att klämma på deras tår? Sådant känner man vell själv, eller?
jaja, man slutar vell inte förvånas, spec inte som det kommer in flera sådan människor i veckan i affären.
Men det roligaste jag varit med om var en dam som hade provat två stövlar, en 38 och en 39, båda vänsterskor, men trodde att det var ett par, så hon hade provat båda och skulle köpa dem, hur kan man inte känna en sådan sak? för det första så är skorna olika storlekar och för det andra så hade hon en vänstersko på högerfoten.

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

hahahahaha!!! gud vad korkat

2009-01-13 @ 23:24:28
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! det måste ha førgyllt din dag på jobb om inte annat!

Så kul!! :D

2009-01-15 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0