Rubrik?

nu är jag trött, inte så mycket sömn i natt och kunde inte sova längre en till tolv, haha, jag vet att en viss person tycker att jag var lite störig som vägrade sova mer och bara låg och babblade :P men men, sånt är livet!
Kom hem vid två ungefär och käkade lite och gick ut i stallet för att fixa med min lillpolle innan ID-kontollanten skulle komma och göra en kontroll på honom så att jag kan få hans pass någon gång.
Men när hon läste av hans chipmärkning med läsaren så har han inte ett svenskt chip, HJÄLP! blev lite rädd att det var något vajsing med något, men jag har ju pratat med uppfödarna, har även fått alla papper på honom av dem nu. Så det är nog ingen fara och ID-kontrollanten trodde att han kunde ha ett chip från någon annan tillverkare som hon inte har inlagd på sin läsare, så jag hoppas på det!
för övrigt så är mitt liv lite uppochner just nu, men ändå bra, jag vet att det kommer bli bra.


ungefär så här galet förrvirrad känner jag mig ibland just nu :P hahah!

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

haha!!! <3

Vem är personen som störde sig på ditt babblande?

2009-01-16 @ 00:27:49
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0