............

Idag har det varit en seg dag, först har jag jobbat i 6 timmar och sen åkte jag hem och käkade pizza och nu är jag i ilsbo med Jimmy, Ante och Akki, tror att Martin också skulle komma hit sen. Jag hoppas på att min kväll blir roligare en min dag, har ju iaf lite trevligt sällskap här, men det jobbiga är att jag ska jobba imorgon igen och måste gå upp tidigt :/ Hatar att jobba helger, det är så tråkit som alla andra är lediga då.
men nej, jag har ingen insperation till att skriva idag.


.........................................................................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0