trött!

Är trött sen igår.. Hade en rolig kväll med Josse och Nathalie :) Var först på någon liten förfest där det inte var sådär jättebra drag om man säger så, men sen drog jag och Natta och mötte Josse, hon ville käka lite kebab sen drog vi vidare till... hmm... vad heter han Natta? Haha, jag och namn :P Men där var det trevligt och vilken himla fin lägenhet och mysig innegård!
Efter någon timme där gick jag och Josse till stadt, det var också kul, vi kom vell hem runt 3, jobbigt när man ska upp och jobba på morgonen, men det gick bra ändå.
 har visst ingen insperation att skriva mer nu :p Bilder lägger jag upp när jag fått dem av Josse :)
Sen en tråkig sak, jag tror att det är fel på min kamera! Min bästa vän har blivit sjuk på något vis :( uscha! Å det är svindyrt att skicka in den på felsökning. Får göra det ändå, klarar ju mig inte utan den!

aja, nu ska jag ut å rida innan älskling ringer. Älskar dig Tommy! <3

 

Här hade jag mörkt hår, haha, vet inte varför jag lägger upp den här bilen, matchar ju inte direkt till inlägget, men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0