Kört i diket!

Igår när jag kte hem från jobbet så kom jag ifull fart på en 90 väg, då jag helt plötsligt i en kurva får syn på en timmerbil som svänger rakt ut i vägen! Jag hade inget annat val än att tvärnita och veja ner i diket för att inte fronta med den! Himla idiot, jag blev sjukt rädd å trodde att jag skulle dö.
Hans kommentar till det hela var att han inte kunde stanna med sin timmerbil för om han gjorde det så skulle han inte komma låss igen som det var halt, så han påstod att han var tvunge att köra fast att han såg att jag kom! Snällt, jävligt snällt att utsätta folkts liv för fara bara för att han är rädd att fastna, undra om han hade tyckt att det var lika viktigt om jag hade suttit fastmosad på hans front? Skulle inte tro det? Himla idiot! Hur fan tror han att jag ska hinna stanna när jag kommer i 90 på en snöfylld väg?
Som tur var gick det bra med mig, en traktor fick dra upp bilen och mannen som körde traktorn var jätte snäll å hjälpte mig med bilen då hela fläckten var fylld med snö och inte kunde kyla motorn... men det verkar som att fläkten har pajat helt... sen är det lite mer krongel med bilen efter det där, så den måste in på verkstad, Tommys fina bil! usch! :(






Kommentarer
Postat av: Karin

:O :O :O



SHIT! Åh fy fan vad härligt att du klarade dig!!!



Jävla skitchaffis!!! Fan ta honom!!!!

2009-12-22 @ 19:13:19
URL: http://inkarinsshoes.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men vilken jävla idiot!! :O

Tur att du klara dig!

<3 på dig

</3 på gubben :o

2009-12-26 @ 13:25:02
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0