flyttpacka!

Nu ska jag se om jag orkar packa ner lite saker i flyttkartonger, hade tänkt att göra det tidigare idag men jag har ju blivit matförgiftad och är så sjukt dålig. Men nu har jag tagit alvedon och fått i mig lite att äta och den versta febern är bort tack vare alvedonen. Måste gör någonting, blir ju galen av att bara ligga still.
Kan ju iaf packa ner det jag inte behöver just nu, så har man det gjort :)
Längtar så tills vi får lägenheten, när Tommy kommer hem ska vi bestämma färger och tapeter så ska min snälla lilla pappa fixa det till oss :)
Den första januari, då ni! Då har vi våran fina lägenhet, kommer lägga upp massa bilder på den :) Längtar!

Kommentarer
Postat av: linda

Ush, matförgiftad? Det lät inte kul! :(

2009-12-12 @ 22:01:27
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Amanda

ÅH VA KUL :D

2009-12-14 @ 20:55:21
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0