Sälja bilder :D

Fotograf

Nu har jag fått en förfrågan om att några vill köpa rättigheter till att använda några av mina bilder i en folder som kommer vara på Jordbruksverkets hemsida, kommunens hemsida och en europeisk plattform som är ledande i Europa.
ååh, hjälp, klart jag vill det!!! Men nu måste jag prata med PO, min gamla fotolärare hur man går till väga och hur mycket jag ska ta betalt mm. Tur att jag har PO att fråga, jag har ingen aning om avtal, priser och sånt när det gäller så stora grejer.

Oj oj vad roligt! och på söndag har jag ytterligare två fotojobb som kommer bli så kul!





två bilder som jag fotograferade när jag var pressfotograf i
Globen under Stockholm International Horse Show.


Studiofoto som jag tagit på min bästa vän Josefin Larpe.


Porträttbild på min käre syster


Kommentarer
Postat av: Lindapaulina (ett blåbär)

Gud vad kul!!! :D

Grattis syster yster! Hoppas att det här gör att du kan sälja mycket mer. Jag är så glad för din skull!

<3

2008-09-18 @ 08:46:47
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis snygging!

2008-09-18 @ 17:20:08
Postat av: Annelie

Å vad underbart kul!!! =D Stort grattis!!

Så kul!!!

2008-09-18 @ 19:50:49
Postat av: Mikaela

Tack så mycket :D det ska bli så roligt!

Pratade lite med min fotolärare idag, han ska hjälpa mig att kolla upp det som behövs :D



nu är jag nyfiken också, vem är den anonyma? ;)

2008-09-18 @ 23:14:46
Postat av: elina

DUktiga du! Vad roligt:D

2008-09-19 @ 14:40:36
Postat av: Mikaela

haha, nu vet jag vem den anonyma är! synd att du försa dig i fredags ;)

2008-09-21 @ 21:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0