Hittat mina favostövlar igen!!!

Nu har jag köpt mina favoritstövlar igen, köpte ett par nästan likadana förra året men som var jätte billiga och i jättedålig kvalitet, men jag älskade dem! Men sen pajjade stövlarna, eller ja, de blev helt utslitna som jag hade dem på mig i princip varige dag i skolan under hösten,vintern och början av våren.
Men nu hittade jag ett par nästan likadana men av märket Ten Points som är ett väldigt bra märka med bra kvalitet på skor, de jag köpte är äkta skinn, vilket gör dem ännu hållbarare och jag lär kunna ha dem i några år.
Så jag är glad, för skönare fina skor får man leta efter.


Ten Points-SkoKompaniet i Hudiksvall 1250:-
Men jag lovar, det är värt pengarna! Man kommer kunna ha dem flera år.


Jag köpte även de här snyggingarna men till ett betydligt billigare pris,
de var nämligen nedsatta med 70%

Pumpus AndreaKamp-SkoKompaiet i Hudiksvall 105:- (70%)

Äntligen har jag haft råd att shoppa lite, det känns bra efter att ha levt på ingenting i flera månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0