.

MARKNADEN
Igår så blev jag och Jimmy hämtade här hemma av Martin som tagit körkort i förrgår, GRATTIS!!!
Vi drog in till hudik för att kolla läget på marknaden, Jimmy vill dricka öl och man får inte ha med sig alkohol in på området så han gick till Omen istället och jag och Martin gick ett varv och köpte remmar och marknadsnougat, vi kom fram till att det verkligen inte är kul längre att gå runt där, vi kände oss gamla bland alla lossas fulla 13 åringar, haha! Men vadå, marknaden är ett måste, det är liksom en tradition man inte kan bryta!
Efter ett tag gick vi till Jimmy, Omen och Micke som satt på Texas och drack lite, där var det trevligt men efter ett tag beslöt vi oss för att ta ytterligare ett varv på markanden, men det var inte mycket roligare den här gången heller så vi crousade runt en sväng med bilen för att sedan åka hem typ vid tolv, så det blev en tidig kväll, men det var riktigt roligt att träffa er igen.

Den första tiden efter jag fyllt 18 och började gå ut kommer jag alltid att förknippa med de här grabbarna, gud vilka roliga kvällar vi haft tillsammans :D

galna som vanligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0