Elina!!!!

Du åker ju snart din mupp! jag kommer ju att sakna ihjäl mig efter dig. Men vem vet, jag kanske kommer och hälsar på dig i Thailand.
Jag har förresten glömt att berätta om när jag var nere hos Elina förra helgen. Jag kom ner 19.30 till centralen och åkte därefter direkt hem till Elina för att göra oss redo för party! Vi visste dock inte vart vi skulle festa som det inte verkade hända speciellt mycket och ingen av oss hade lust att gå ut på krogen och slösa pengar, vi kände mer för en gammal vanlig hemmafest. Vi cyklade hem till karolia efter ett tag och tänkte dra vidare till tommys som vi inte hade så mycket bättre för oss, men det slutade med att vi hamnade på en trevlig hemmafest ändå, det var roligt, har alltid så sjukt kul med mina tjejjer ;)
men på vägen hem så hittade vi en man i diket med en cykel över sig, då var klockan typ 03.30. Vi stannade och Elina frågade hur han mådde, han sa att han hade ramlat för att trottoarkanten hade vägrat att flytta på sig :S
Vi hjälpte honom upp och sa åt honom att leda cykel hem som han var så himla full och han sa att han skulle göra det, men när vi cyklade iväg och hade kommit en bit så hoppade han upp på cykeln ändå, men då ropade Elina till honom:
-MEN LED CYLKEL!!!! 
Då hörde vi hur hans bromsar tjöt och han hoppade av. Hahha, Elina har pli på karlarna ;P

Söndagen tillbringade vi på hästryggen när vi väl orkade ta oss upp och ut. Där i skogen träffade vi på en ytterligare muppad man som sprang för livet när han fick syn på oss. Oj oj vad et finns udda människor.
På kvällen kom josse över och vi satt och myste i Elinas underjordiska bastu och badade i poolen, så härligt!
och på måndagen så blev det lite shopping och sen hemresa.

Jag kommer sakna min Elina nu när hon beger sig iväg till Asien i tre månader.


Jag funderar på att bli brunett igen.

Kommentarer
Postat av: elina

haha juste jag hade glömt bort den springande gubben, nu fick jag mig ett gott skratt!

2008-09-24 @ 12:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0