Vincent är en tjej!!!

Min kära vincent, min lilla kattpojke har blivit tjej, han har gått och blivit en tjej!!!
Vi som har haft honom sen i mars och trott att han är en kille, de som vi köpte honom av sa att det var det och vi har inte kollat sen dess, jag menar hur ofta ställer man sig och kollar en katt mellan benen?
Sen var det dags, igår skulle vara hans sista dag som riktig man för idag skulle kulorna åka.
Mamma tog med honom in till distriktvetrinärerna i hudik på morgonen och allt var som det skulle ända tills mammas telefon ringde och hon såg att det var vetrinärernas nummer. Hon blev genast orolig och undrade var som hade hänt.
Det var Kari-Anne som rinde och sa:
- Vet du Iréne? eran lilla Vincent är ingen liten pojke, det är en liten flicka!

haha, ja ni kan ju tänka er hur mycket både mamma och vetrinären skrattade. Sen ringde mamma och talade om det för mig som fick mig en chock och skrattade nog lika mycket jag med.
Min lilla kille har gått och blivit min lilla tjej!!!

ojojoj... men hon får nog heta Vincent iaf, hon har ju hetat det sen vi köpte henne nu ju.






Kommentarer
Postat av: naela

Ohh hjälp! man ser honom som en helt annan katt nu :D

2008-11-01 @ 16:24:34
Postat av: Mikaela

ja, visst gör man! det tycker jag också, det känns som en helt ny katt :P hahaha!

2008-11-01 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0