Körkort

Just nu har jag varit tre dagar i Ljusdal och haft en massa körlektioner, det har gått jättebra så nu är uppkörningen bokad :D
Sen så ska jag nog söka ett fotografjobb i stockholm tror jag, får se hur det blir, sista ansökningsdatumet är den 15 oktober och då måste jag hinna fotgrafera bilder att ansöka med. Men jag tror att jobbet skulle passa mig, eller jag vet nästan att jag skulle gilla det. Men men, får om jag hinner, det kommer ju ta ett tag att fota minst fem helt perfekta bilder på det dem vill se. Jag ska nog prova iaf.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad bra det låter! Och kul om du skulle komma till stockholm igen!

Vad ær det før nått du ska fotografera før att kunna søka?

<3

2008-10-05 @ 16:53:45
Postat av: Jimmy

Min bild :)

2008-10-05 @ 17:06:06
Postat av: Mikaela

Japp, det är Jimmy som har tagit den på mig i studion. Han är en sjukt duktig fotograf!



Annelie: Jag ska fotografera hus :p det är en mäklarfirma som behöver fotografer.

2008-10-05 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0