Jag har en plan!

Jag har en plan!
Jag och min kollega Charls Ingvar Jönsson har en plan och den är tajmad och klar in i minsta detalj!
Vi behöver en hästtransport, en bil, något att dölja registreringsskyltarna med, en tygsäck, ett rep,rånarhuvor, dynamit, mat och resgodis.
Vi ger oss av så fort mörkret har fallit mot den Norska gränsen, vi ska köra fort, vi har ingen tid att förlora!
Vi ska akta oss för polisen och fartkameror. Ingen, och då menar jag INGEN ska få stoppa oss.
När vi börjar närma oss vårat mål ska vi ta det lungt, vi ska smyga oss fram så att ingen ser oss.
Vi ska bryta oss in, vi ska hämta det vi vill åt!
Vi ska tvinga ner den i tygsäcken så att den inte kan rymma och stänga in den i våran hästtransport.
Efter det beger vi oss tillbaka till vårat hemland och är LYCKLIGA!!!


Jag säger bara det, Annelie, passa dig noga!



Charls Ingvar Jönsson och Vanheden ska hämta hem sin Harry!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ælskar er!!! <3

2008-10-16 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0