ja, vad ska man skriva?

jag har verkligen inte haft någonting att skriva om på senaste tiden därför är det lite dålig uppdatering.
Kanske är för jag inte hinner med att göra så spec mycket nu när jag jobbar varige dag, har hästar att sköta när jag kommer hem +att hinna umgås lite med mina nära och kära.
Fota lite vill jag göra också, men det hinner jag inte heller med. Lite jobbit som det är mörkt när jag kommer hem och när jag väl är ledig så hinner jag inte riktigt. Men jag har hittat en fotoutbildning som jag gärna vill gå i stockholm, men den kostar pengar, mycket pengar... 25 000:- ungefär per termin och den är i två år, eller egentligen kanske det inte är så jätte dyrt, men man måste ju ha råd att bo och leva också och då måste man ju ta en massa jobbiga lån.
Men men, jag funderar på det iaf :)
Min visdomstands operation går inte så bra den heller förresten, det gör bara ondare och ondare fast jag käkar tre penicilin tabletter om dagen och ungeför 6-8 verktabletter, uscha asså, jag kommer aldrig mer att operar bort en visdomstand för det gör så jävla ont!!!! Jag kommer se ut som ett skelett efter det här, har inte ätit mycket alls sen i torsdags morse :/ Jag är HUNGRIG!!!! och jag är inte den som är klen heller och jag hatar att ta massa verktabletter å grejer egentlige som pappa är så allergisk mot det och som jag redan har allergi mot flera mediciner är jag rädd att jag blir det mot de med, men jag klarar mig inte utan dem just nu, för om jag inte tar dem måste jag ligga ner för att typ inte svimma av att det gör så ont. men inflammationen jag fick i käken verkar ha gått ner lite för jag ser inte lika mycket ut som lina i emil i lönneberga nu :P

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va jag tycker synd om dig Mikaela! :(

Puss!

2008-10-23 @ 01:17:10
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/
Postat av: Karin

Men usch, stackars vännen! :( Hoppas du blir bättre snart! Kul att stöta på dig på stan idag :D Vi måste verkligen ses nåt snart! :D Puss<3

2008-10-23 @ 02:17:56
Postat av: Mikaela

tack så mycket! mår bättre nu iaf som tur är, kan äta nästan helt som vanligt nu.



Karin: Ja, det var jätte kul att ses! vi måste hitta på något nån dag!

2008-10-26 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0