Studio fotografering!

Min dag igår blev inte så hämsk som ajg trodde att den skulle bli, jag ringde nämligen till syrran och sa att hon var tvungen att boka studion, jag hade studiofoto abstinens!!!
Det var så sjukt kul och jag vet att det är det här jag vill jobba med, men syrran fick också agera lite fotograf, annars så är det ju bara jag som är bakom kameran och aldrig framför :p


Malin har fotat på mig. Även min syrran har dolda fototalanger ;)


Mer bilder kommer senare när jag hiner :)

Kommentarer
Postat av: elina

Vilken fin bild! supersnygg!

hur ar allt hemma nu da? mar du bra? skriv ett langt mail och beratta sant som du vet att jag vill veta! saknar dig pussss

2008-11-22 @ 09:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0