Less!

Just nu är jag så less på att bo här, att inte kunna ta sig någonstans, att det inte finns någonting att göra, långt till allt och alla. BLÄ!!!
Jag ville till sundsvall och Birsta imorgon som ajg är ledig, men inte går det för jag har ingen bil!!!
visst kan man åka kommunalt, men det tar lång tid att göra det hela vägen härifrån, men om jag hade haft en bil hade det bara tagit en kvart till gnarp och sen en halvtimme med tåget därifrån. Men nu har jag ingen bil så det går inte och hudik orkar ajg inte åka till på min lediga dag, är ju där dagarna i ända ändå så jag känner mig ganska mättad på den staden om man säger så.
Någon som vill vara med mig i morgon och hitta på något roligt???!!!
det som är jobbit med att jobba i butik är att jag oftast jobbar lördagar och är ledig någon dag mitt i veckan istället, visst är det skönt att få en paus men alla andra jobbar ju så det finns inte så mycket att göra ändå :(

Jag kanske få ta och rita en teckning eller två så att jag gör någon nytta.





ni får ursäkta mit klagoinlägg, men ibland behöver man det också :P

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

klart du ska få klaga lite. Alla norrlänningar bör ha den rätten, vad finns det annars att göra i skogen? ;)

haha! Jag gillar att du nyss var så glad över att du tagit körkort, men nu klagar över att du inte har en bil att köra. Det är livets ironi :D

2008-11-19 @ 23:15:07
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahaha, jag vet, det är hämskt! men sånt är livet och det får man leva med :P Man är aldrig nöjd med något!

2008-11-19 @ 23:45:58
Postat av: Amanda

Du tecknar/ritar så fint! :)

2008-11-20 @ 00:28:40
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0