Klubbskiva och Sundsvall

Igår så var jag med på Jimmys fotbollslags klubbskiva, det var riktigt trevligt och jag var chaufför å körde några vändor fram och tillbaka till hudik på natten, ganska kul faktist :) haha, ja, jag gillar att köra bil, iaf nu när jag precis tagit körkort.
Vi kom vell hem runt två och satt och snackade lite innan vi gick och la oss.
och idag åkte jag hem vid typ 12 och käkade lite pankakor, mums!
Men det är riktigt skitväder här hos oss, snöblandat regn och is överallt, så vid halv tre ungefär så fick jag och syrran för oss att åka upp till Sundsvall och Birsta, halvägs dit så var E4an avstängd och vi fick ta en annan väg pga en olycka, läskit, det var ganska mörkt men man såg både poliser och ambulanser, usch, hoppas att det gick bra för dem!
Efter det körde vi i ett ännu lugnare tempo upp till Sundsvall, man blir lite rädd när man ser sådant.
Men väl framme så letade jag efter en dunparkas och äntligen hittade jag en, det är jätte fin och ljusgrå :D
Något mer hittade varken jag eller Malin så vi gick till Ikea och satte oss på Cafét där och käkade mjukglass, min första för i år faktist, haha, jag ahr inte käkat en ända mjukglass på hela sommaren, ganska sjukt!
Vi drack även lite chokolatte, det var gott!
Sen begav vi oss av hemåt igen och jag gjorde samma misstag som igår och svängde av vid Gnarp när vi skulle hem, det var bara snöslask och vattenpölar över hela vägen, jag tror inte att de har plogbilar i Gnarp!!! Så vi fick köra i 50-60 km/h sista biten hem, inte kul!
Men men, nu har jag en härlig och varm jacka, och det behöver jag kan jag lova, så mycket som jag fryser!


Inte den finaste bilden, men jag bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0