Jag vill ha sommar!

Jag vill ha sommar igen med två av de bästa människorna på jorden!!!!


Josse och jag


Pankaksmästaren Elina, BÅTLUFFNING!!!


Jag och josse osminkade och fina på Finnhamn


Mina snyggingar på Grinda!


ute på roddtur mellan finnhamn och någon annan Ö.


Makaroni kocken Josefin :)


haha, snyggingarna på en waxholmsbåt :P


hahahahaha, ja, jag bjuder på den här vackra bilden från Elinas pool också :P


haha ytterligare en vacker bild på oss :p

ja, nu har ni fått lite osminkade vackra bilder från våran sommar!

Kommentarer
Postat av: elina

ooh vad mysigt det var! kan vi inte gora om det igen? Vore superkul! och gud vad knstigt det kansn att se mig i tandstallning, hahaha:)

Hur kanns korkortet?

puss

2008-11-16 @ 17:24:10
Postat av: Mickan

Jo, jag tycker också att vi gör om det och hoppas på sol och värme den gången :P haha!



det känns underbart med körkort, sån frihet om man säger så! :D

2008-11-16 @ 19:17:26
URL: http://mikaelazackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0