Uppskrivning...

ja, snart är den. jag har pluggat som en galning ikväll så nu är jag trött i hjärnan.. men det går säkert bra. Proven som jag gjort nu på Bonniers trafikskoleprogram som jag har på datorn har jag klarat med god marginal i alla fall. Så jag får hoppas på att det riktiga provet är likt det här jag gjort nu :S

Nu är jag sjukt trött och hade velat krypa ner i min säng med älsklingen, men han är hemma för han har haft träning sent ikväll.. eller sent å sent, men det går inga bussar hit efter en viss tid på kvällen :P

förresten så har jag typ tvättat allt som går att tvätta sen vi har haft arbetsmiljö och hälsa lektioner.. fy va mycket äckliga saker det finns i allt och överallt, kan ju inte påstå att min bacillskräck blir bättre efter de här lektionerna.
Just nu ligger i alla fall mina kuddar i torktumlaren, så jag hoppas på att de är torra nu så jag kan gå å lägga mig!

 förresten så verkar lillkissen må bättre nu så nu är jag inte lika orolig över honom. Han ligger och sover i mitt knä just nu :)


Godnatt från en mupp!
image297

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha ska Du säga! :D Sötmickan!
Och SNYGG! Du är så orättvist snygg! :D

Lycka till på uppskrivningen, jag tror att du kommer klara det galant :D Jag håller tummarna!

2008-05-08 @ 07:59:58
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0