Titta vad jag hittade!



Idag i skolan när jag gick till biblan fick jag syn på Franse på förstasidan på en tidning!!! och en stor bild innuti var det också. Blev lite paff, hade ingen aning om att de skulle vara med, ingen hade hört av sig till mig om det så det var bara rena turen att jag såg tidningen och det var bra att det står att det är jag som är fotograf under bilderna! det är kul att få mina bilder publicerade :D och en baota bild på första sidan till och med :D kul kul!


image314

image315

Kommentarer
Postat av: elina

men guuud vad häftigt! Kändis redan ju;)

2008-05-09 @ 15:59:44
Postat av: Amanda

Va kul!! :)

2008-05-11 @ 22:03:05
URL: http://saraamandalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0