Jimmy å kladdkaka :D

haha, jag och Jimmy bakade nyss en jättegog kladkaka, MUMS!
Jag har faktist inte bakat på sjukt länge, det är alltid syrran och mamma som fixar med sånt, men jag och Jimmy var sugna på något gott.
Just nu ligger våran galna katt i foltöljen här bredvid och puttar ner varenda kudde från den :P


Nu ska jag och älsklingen upp till mitt rum och kolla på film, jimmy kände för att titta på en film man blir glad av han har nämligen varit lite deppig över att han inte har några pengar och inte kan tanka sin bil, så i morgon ska vi ta bilen hem till honom och därifrån ska vi ta bussen så att man sprara lite bensinpengar iaf..
det är dyrt att bli vuxen, eller aa, nästan vuxen :p

image366

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0