Helgen

Har haft en underbar helg i helgen och inte haft tid att sitta vid datorn en sekund ens och det känns bra!
I fredags så var jag och min Jimmy själva hemma hos honom så vi lagade tacos. Efter det drog vi in till hudik och kollade lite på hästar haha, ja, jag fick med mig Jimmy till hagmyren :P
Efter det åkte vi ner och hyrde film och köpte godis, en riktig mysig kväll!

i lördags var vi också själva hemma hos Jimmy så vi grillade och gjorde klyftpotatis, supergott!
Sen åkte vi hem till Marcus Flodin som hade fest, sjukt kul att träffa honom igen, det var ju ett tag sen.
Det var även massa andra roliga männiksor där, alltid kul med Ilsbo fester ;)
runt halv tolv åkte vi in till hudik, Jimmy var chaufför, vi skulle till August... där har jag aldrig haft roligt men tänkte att jag skulle ge det en chans. Men jag hade rätt, det var inte kul där så jag och Jimmy gick typ på engång.
Då ringde vi Omen istället som var hemma över helgen och åkte dit han var och täffade lite trevliga människor innan det bar av hem igen.

och idag har jag först kört franse en sväng med Malin och sen följde jag med min mamma och hennes barndomskompis som hon känt i typ 40 år och kollade på ett hus vid havet som Helena kanske vill köpa, det vore roligt om hon gjorde det :)

och nu ska jag snart sova tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0