vet inte hur jag ska göra...

Känner mig lite dum mot min älskling nämligen, han vill att jag ska komma till honom ikväll och jag vill också komma till honom, men jag vet inte om ajg orkar... kolla vädret liksom, vet inte om jag har lust att gå till bussen, stå å vänta på bussen och sen gå ner till jimmy i ösregn. Eller det är värt det egentlige för att få vara med honom. Men det är ett till problem, jag kommer inte hem i morgon, ska nämligen inte till skolan, har tagit ut projektdag. Så jag vill hem i tid och hinna fixa med mitt projektarbete, måste redigera bilder och sånt.
Men jag vill till dig älskling, men vet inte om jag orkar :/ aja, ska tänka lite till, bussen går ju inte förrens om en timme i så fall.


Vi en kväll i Bulgarien
image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0