Varför?

Hur fan kan man vara emot invandrare? Kan någon förklara för mig?!

Vad har de gjort för fel? Dom är vell precis lika mycket männiksa som oss.. å varför ska man ens säga vi och dom? Är inte alla männiksor "vi"?

Jag blir då arg så jag inte vet vart jag ska ta vägen när folk kommer med en massa dumma argument de inte ens kan grunda på något. Jag blir alltid lika arg, jag borde inte diskutera invandrarpolitik med de folket som hällst vill att det bara ska vara vi svenskar i sverige, det får mig bara på dåligt humör och jag blir bara ovän med de jag diksuterar med. Det slutar altid med att jag tillslut ger upp och går därifrån och är förbannad. Jag brukar aldrig bli så arg som ajg blir när folk har emot andra människor utan en endaste anledning!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, jag blir också så arg! Ucsh! Alla människor är lika värda!

2008-03-08 @ 18:27:54
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0