Sjuk trött

Nu är jag sjukt trött. är trött i hela kroppen, i typ alla muskler. Jag och Malin har nämligen ridit långritt idag! Det var underbart, länge sen nu som man kunde rida ordentligt som det har varit så halt.
Men det märks verkligen att ajg inte har ridit så mycket den här vintern, känner mig så sjukt otränad, kommer nog ha världens träningsvärk i morgon :/ men aja, det är det värt. Det är en skön känsla i kroppen nu att vara trött i alla muskler, jag hoppas att jag kommer kunna somna på ängång sen, det var det länge sen jag gjorde, har alltid så sjukt svårt att somna.  Men men, nu så börjar jag en ängång med mitt nya liv, måste nämligen börja träna mina armar lite, märkte att ajg inte har en enda muskel på dem och det blir jobbit efter sådär tre timmars ridning och hästen fortfarande är galen och får nåt ryck och vill sticka iväg ;p Nu menar jag inte att jag sliter och drar i honom, jag menar bara att ajg är så otränad så de blir jobbit när han ligger på lite gran en längre stund även fast han inte är stark :P haha... jaja. ni kanske fattar. jag ska i alla fall börja med lite armhävningar!

En bild på min Franse när vi tävlade i norrhälsninglands hästrally :D vi kom 2:a den gången!
image134

Kommentarer
Postat av: Tobias Bergström

Gahh!! Jag skulle bli tokig! :P haha
Jag kommer nog aldrig att handla i Bergsjö :P

2008-03-03 @ 10:20:33
URL: http://tobiasbergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0