Min helg

Det har varit en sjukt kul helg asså! Först spontangrejen till sundsvall och i lördags på fest hos en i Jimmys fotbollslag som fyllde år. Var jätte trött i lördags och hade inte sådär jätte lust att festa igen, hade ont i huvet för jag var så trött i början av kvällen och ville hem, men senare blev det roligare och jag kände mig inte lika trött längre.
Så då var det riktigt trevligt, kul att träffa lite ilsbo människor igen :)

I dag så har jag fått mail från en på kommunen igen angående mina bilder. Jag ska träffa henne någon dag och visa bilderna och så ska vi se hur vi vill göra med dom. Vore väldigt roligt att få med bilderna i reklamen om hästnäringen i nordanstigs kommun.
Måste även prata med PO om mitt projekt och att jag antagligen kommer ha bilderna till det här istället. PO är en av våra fotolärare, har egentligen Meta som handledare på mitt projektarbete, men har inte fått tag på henne på jätte länge, så ajg får snacka med PO istället.

image176

Naschido som miniliten i studion i skolan!

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Ursäkta om jag spammar lite, men jag gör lite research till min blogg.

Om du fick välja att penumerera på en tidning (typ Elle, Veckorevyn, Slitz, Cosmopolitan, Café osv), vilken skulle DU välja då?

2008-03-17 @ 16:16:14
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Karin

Sötaste! :) Tomt utan honom :(

Åh vad liten Naschido var där! Hur fick ni den hunden att sitta still?! :P

2008-03-17 @ 16:35:48
URL: http://bjellmankarin.blogg.se
Postat av: Amanda

Men åhh, va söt bild :)

2008-03-17 @ 17:01:29
URL: http://saraamandalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0