Lill stugan

Japp, den ska jag och mamma försöka göra iordning i sommar, sen ska jag bo i den :D bara jag får någon med mig, håller på att få Jimmy dit ;) Men om inte det går kommer jag att tvinga syrran att bo där med mig, kommer inte våga bo i den själv! :p haha, det spökar ju i den!
Men det kommer bli nice, ska bara få pappa att bygga klart avloppet till det som ska bli badrumm, sen kan jag och mamma börja fixa där...
Kommer ha ett stort kök, badrum med dusch och en stor övervåning som kommer vara vardagsrum/sovrum :D Hoppas bara att det kommer bli så att vi fixar den! Övervåningen behöver isoleras och fixas, sen måste man upp på taket och hacka bort skorstenen, och det kommer inte att vara det lättaste, men det ska fungera!
sen ska jag inreda och måla :D det kommer att bli så fint!
Men det kommer nog ta ett tag att renovera den och vi ska inte börja förens i sommar, men det gör inget. Kommer kännas skönt att få nåt eget där jag kan bo tills jag kommer på vad jag vill göra med livet och vart jag vill bo sen..
Men funderar på att gå en trav KY-utbildning på två år nere i nyköping, men då ska man ha minst ett års erfarenhet av att ha jobbat i travstall, så jag kan ju passa på att försöka få den erfarenheten här hemma då.

Ska ut i lillstugan och fota i morgon så alla kan se mitt lilla renoverings objekt som förhoppningsvis kommer bli så fint!!!

Kommentarer
Postat av: elina

Men gud vad kul! Det var väl tal om det förut också? Då blir det ju nästan som att flytta hemifrån för dig ju:)

2008-03-08 @ 15:39:19
Postat av: Karin

Åh vad kul och mysigt! :D Hoppas det blir av! :D DÅ måste du bjuda dit mig :D

2008-03-08 @ 18:26:24
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0