jahaja

Min slädsele til Franse har pajat!!! Märkte det idag när jag skulle köra släde, bröstan hade låssnat från ena sidan av selen :( aja... kommer bli dyrt att köpa en ny, men jag måste ju ha en! Tur bara att det inte var den dyra specialsydda selen som gick söner, då hade jag grinat ihäj mig! eller kanske inte riktigt, men nästan! arg å less hade jag blivit i alla fall.

Idag fyller Jimmys mamma 40 år så vi har avrit där på lite födelsedagskalas, det vatr roligt :)

sen har jag kommit på lite planer för min framtid, eller inte emd jobb å sånt, emn vart jag ska bo i alla fall ett tag framöver :D Å det känns bra, om inte jimmy bor där med mig tänker ajg tvinga syrran att göra det, är för feg och för sällskapssjuk för att bo ensam!

Jimmys mamma.. Grattis på födelsedagen!
image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0