Interraila

Någon som vill med och interraila i Europa i sommar? Jag tycker att det vore sjukt kul att tågluffa. Tänk dig att inte behöva planera vart du ska åka utan du kan bara åka dit du känner för. Kollade nyss på sj:s hemsida, ett interrailkort som gäller i hela Europa en månad kostar ca 3000- 4000 kr.
Åhh! jag vill åka nu! Fatta vad underbart, jag som verkligen älskade båtluffningen vi gjorde förra sommaren i Stockholms skärgård, fatta då vad jag hade älskat att luffa igenom europa!!!
Jimmy och jag ska göra det så fort vi kan och har råd! Det är bara så! Någon som ska med? :)

Förresten, läste på internationella interrail sidan om Sverige som resmål, skrattade rejält när ajg såg vad det hade för bild om sverige, en bild med människor som sitter i en båt och kollar på speckhuggare som simmar i vattnet och spetsiga berg med is och snö på i bakrunden, fattades bara en bild med isbjörnar i stockholms innerstad! :P

haha, roligaste bilden om Sverige!
image179

hehe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag älskar den sprayen! :)

tågluffa skulle jag aldrig palla, är en sån där som måste ha allt planerat in i minsta detalj! :D

2008-03-18 @ 00:23:17
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0