så sjuk arg!

fy fan, de har förstört min dag!!!!!!
fick nyss ett samtal ev en lärare som sa att de hade sänkt mig i foto, vadå, det kan de inte komma och säga nu???
Fhillipe har sagt att jag ska få MVG på betygssamtalet... men tydligen tycker Meta och PO att jag bara ska ha VG, men de har ju fan inte ens varit med på lektionerna och sett hur mycket jag har kämpat!!!!!!
FY FAN!
Jag frågade Phillipe vad jag låg på, då sa han: mellan VG och MVG, men om du gör om den här bilden får du MVG. Jag gjorde om den och han tyckte att den var bra.
De kan ju fan inte sänka mig nu, nu när vi redan har slutat!!!!! de ska ju säga sådant innan så man kan göra något åt det!!!!
De får vell inte ens sänka en nu? Vi har ju redan haft betygsamltal och allt.
Shit, jag kommer inte vara rolig att prata med för dem nu, jag kommer inte ge mig!!! jag kommer inte ge mig förens jag får MVG, aldrig!!!! fy fan asså vad jag är arg, det kanske märks??
Om det hade varit något annat ämne hade jag inte alls brytt mig på samma sett, men jag har ju faktist valt foto/film för fotots skull, jag ska söka vidare till fotoskolor och hela köret!! pluss att jag har kämpat sjut mycket och tagit över 300 bilder till skolan det här året. Jag har fixat så att jag fick gå in i Globen som pressfotograf till mitt projektarbet, jag har haft möte med kommunen angående att de vill ha mina bilder, jag har haft mina bilder publicerade i tidningen, en jättestor bild på hela förstasidan och en jätte stor i mittuppslaget!!!!!
jag har stått i aula och redovisat inför sjukt många människor om vad jag har gjort.
Jag har redigeratoch fixat över 100 bilder.
Jag har gjory en reklambroschyr till mamma och hennes kollegors företag, jag har fotat hästar åt en travtränare, jag har fotoat en doberman i studion, jag har gjort så jävla mycket och så kommer de och säger att de sänker mig!!!
Jag får samma betyg som Jimmy som typ inte gjort någonting eftersom han inte gillar foto. inget illa mot dig Jimmy, men jag vet att du också tycker att det var konstigt.
blä!!! Min dag är förstörd!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men NEEEJ! Du förtjänar MVG mer än någon annan! Du och Lotta! Fyfan, nu blev jag arg!!!! Herregud, hur tänker de?! Meta var ju värsta kär i dina bilder förr.. konstigt. Alltså, vafan! Du ska ha MVG, så är det bara! Ge inte upp Mikaela!

2008-06-09 @ 11:32:59
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men fyfan vilken dålig stil!

Du förtjänar MVG om nån!

Don't give up!

2008-06-09 @ 22:06:08
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/
Postat av: elina

men gud, dom är ju dumma i huvudet! Ge inte upp, och gå vidare med det till typ rektorn eller något om dom inte ger sig!

2008-06-10 @ 12:31:44
Postat av: Ewe m. Jonathan (frokendalarna)

Dålig stil av dom! :(

2008-06-11 @ 13:17:11
URL: http://www.frokendalarna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0