varför är jag uppe?

Nu är jag sådär igen som jag alltid blir på kvällen, för trött och seg för att orka gå upp och göra mig iordning. Det är jobbit, man har egentligen lust att gå och lägga sig, men det går inte för man orkar inte.
Hur kan man egentligen vra för trött för att sova? jag kan iaf. Eller jag vet inte om det är för att jag är för tröttf, men jag är iaf för seg i kroppen för att orka resa mig upp och gå ut och ta in min lilla sköldpadda från sin utebur och sedan går upp och borsta tänderna och göra mig iordning för att sen lägga sig i mitt kokheta rum. Jag vill ha typ 15 grader när jag sover och i mitt rum just nu är det 27 eller nåt :/
jaja, jag kanske borde ta mig i kragen och fixa allt nu?
Men det vore mycket lättare om Jimmy hade varit här, jag hatar att sova själv. Jag sover mycket bättre om jag sover med någon än om jag sover ensam. Jimmy kom hit!!! :P
En av katterna kanske får hålla mig sällskap istället, Vincet brukar gilla att sova i mitt rum, då slipper jag känna mig helt ensam iaf :P


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh va kul att du gillade den :)

:*

2008-07-25 @ 17:53:01
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/
Postat av: elina

men hallåååå! det blir ju ännu varmare om du sover med jimmy ju! ;)

2008-07-26 @ 06:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0