party party!

oj oj oj, hur ska jag orka med morgondage? Jag som är en riktig sömntuta! Jag är sjukt morgontrött, spec nu när man vridit på dygnet. Ikväll ska nämligen jag, Jimmy och Martin till Tomas som har flyttfest, han ska nämligen flytta :(
Men det ska bli kul att träffa honom igen, vi har inte träffat honom sen skolan slutatde.
Det jobbiga är att jag måste gå upp vid sju imorgon för vi ska åka kl 08.00 och kolla på hästen, men det tar ju ca 3-4 timmar med transporten dit så jag kanske kan sova i bilen, men jag brukar inte kunna somna.
En sak som är ännu jobbigare är att nattbussen inte går hela vägen hem till mig längre och jag måste ju hem i natt som jag ska upp så tidigt, så min stackars mamma måste hämta mig i bergsjö kl. 02.00.
BLÄ! jag vill ha körkort!!!
Jag funderar på att ta med mig kameran dit, det vore kul. Men vet inte om jag vill ha med systemkameran, måste nog ladda batterierna till den andra istället.
jaja, det ska bli sjukt kul med fest ikväll iaf, jag är på partyhumör!

haha, snygga miner jag och Josse gör! inne på toan på Bockarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0