Jag har fått JOBB!!!!!!!!!

Woho vad jag är glad! De ringde mig idag från sko kompaniet där jag sökt jobb, de undrade om jag vill jobba där ihöst för de behöver folk då och det är klart att jag vill!!!!!!!
Jag ska dit och provjobba på lördag och lära mig hur allt fungerar :D Äntligen kommer jag få lite pengar igen !!!
Jag har sånt sjukt bra flyt, första jobbet jag söker i hela mitt liv får jag, det känns väldigt bra och väldigt roligt! Jga har ju jobbat förut, men mest "eget" med ridläger... sen lite fotojobb då ajg sålt lite bilder och sen jobbat i globen några år under Stockholm International Horse Show... men ingen sånt här jobb, så det ska bli roligt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh va kul :D Grattis :D:D

2008-07-23 @ 01:13:45
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0