Hudik, övningsköra, äta

Nu ska jag mamma och Isabelle åka in till Hudik, jag ska övningsköra lite, sen ska vi kolla efter en bärbar dator.
Jimmy kommer in lite senare och ska kolla på lite kläder, det är inte alla gånger Jimmy vill shoppa. Efter det åker jag och Jimmy hem till hans mamma i forsa och ska äta där.
Jimmy och dem har köpt en stor studsmatta hemma hos hans pappa :D Jag måste dit och hoppa någon dag, det är ju så kul och bra träning!

Funderar på att ta med mig kameran. Vill fota, men har inte haft någon insperation när det inte har varit så fint väder, men idag lyser solen lite då och då.

Jag Älskar min kamera!


Nikon D200 är sjukt bra så ni vet! Om ni ska köpa en digital systemkamera, köp en sån! Den är ganska dyr, men det är värt det, jag lovar! Trodde inte att man skulle märka så stor skillnad mellan den och D70s, men det är sjukt stor skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0