Hittade bilder från midsommar



hittade några bilder från midsommar, har helt glömt bort att en skriva vad jag gjorde då.
Först så var vi här hemma och var vid hembygdsgården och dansade runt midsommarstången och lyssnade till tre ögon i bäcken, blev lite förvånad när jag såg att Johan från våran parralellklass var där och spelade, i Älgered liksom :P
efter det hade mamma och pappa fest uppe på logen med massor av kompisar och jag, Jimmy, Martin och några Ilsbobor drog till mellanfjärden, där var det massor av ungdommar och några gamla sura tanter och gubbar.
Träffade många roliga männiksor och jag och Emmelie sprang runt och hade kul :)
Åkte hem någon gång på natten, Jimmy körde, skjutsade hem alla och jag, Jimmy och Martin stannade på macken för att tanka våran bil (lånade mammas) men vi hittade inte vart man öppnade tanklocket, vi letade sjukt länge och kände oss väldigt dåliga när vi tillslut fick ge upp och åka utan att ha tankat :P haha, det var pinsamt, Jimmy har körkort och både jag och Martin har klarat både teorin och halkbanan och ändå hittade vi det inte, men men, vi har ju alltid hittat det på andra bilar, det får vi trösta oss med! hehe!

har tyvärr inga bilder från kvällen.

lillbrorsan och en av hans bästa polare


Lillsyrran och hennes kompisar


Johan (l röd tröja) och hans band tre ögon i bäcken


Jag, hemma hos oss.


andra lillsyrran och hennes galna vovve


Här reser de midsommarstången

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha oj då, men har ni fått reda på vart tanklocket sitter nu då? ;)

Planerar du att komma ner nått mer till stockholm i sommar? Augusti kanske ;)

puss

2008-07-04 @ 18:42:20
Postat av: Mikaela

ja, jag vill göra det, man har inget planerat, har ju inte orkat skaffa mig någon jobb och har därför typ inga pengar :P Kommer du hem i Augusti? Vore ju sjukt kul att träffa dig!

2008-07-07 @ 00:57:55
Postat av: Annelie

Jaa jag kommer hem i augusti! Vi får høras mer om det, annars får væl jag komma upp till dig :D

<3

2008-07-07 @ 20:38:58
Postat av: Mikaela

Ja, det får du jätte gärna göra! Du måste ju komma och hälsa på min nykomling till häst också :D

2008-07-07 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0